achtergrond 2013

Volgers

zaterdag 24 december 2011

65 jaar

Een tante van ons hoopt a.s. woensdag 65 jaar te worden.
Voor haar heb ik dit kaarsendoosje gemaakt.
Ik had het idee op de computer gezien en heb het een beetje naar eigen idee nagemaakt.  
Het doosje heb ik getekend naar de maten van de kaarsen. Dat heb ik beplakt met designpapier van avec.
Het label is van Marianne Design Creatables en de bloemen bovenop is ook van Marianne Design Creatables. Het lintje is sierlint van Xenos. De cijfers zijn van een snijmal voor de double do.
Op de voorkant nog een malletje gebruikt van Nelly Snellen multie frames. De bloemetjes op de voorkant zijn van Joy! Crafts en nog een takje van Marianne Design Creatables.


Nog een envelopje erbij gemaakt om geld in te doen met een stans van Marianne Design Creatable.
Het blad heb ik in delen geknipt en een beetje over elkaar geplakt. De bloemen zijn met chalks gedaan en in het midden zit een zwarte splitpen. De stempels die gebruikt zijn, zijn van Doe Maar en van Kars, het vlindertje komt van een setje van de Aldi.

Groetjes, Sjanie

        

1 opmerking: