achtergrond 2013

Volgers

woensdag 11 januari 2012

Een tijdje terug al gemaakt

Ik ben op het moment bezig met een paar kaarten voor mensen die deze maand jarig zijn.
Ik kan ze pas hier plaatsen als ze de kaart ontvangen hebben, dus die houden jullie nog te goed.
Nu een kaartje die ik een tijdje geleden al gemaakt heb. (dat is het voordeel als je net met een blog ben begonnen en een kaartenrek vol op voorraad heb staan, dan heb je toch wat om te laten zien.)

Het papier is uit een blok van de Action,het plaatje is van een vel van Studiolight,de swirl en de bloem zijn een Marianne Design Creatable.
Verder nog wat plakpareltjes gebruikt.

Groetjes,
Sjanie.


1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaart, Sjanie! Ik heb zojuist met hetzelfde plaatje een kaart gemaakt. Binnenkort hoop ik deze op mijn blog te plaatsen.

    groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen