achtergrond 2013

Volgers

vrijdag 9 maart 2012

Nostalgisch

Goede morgen allemaal,

Ik heb de serie blokken van de Action, en nu zitten er twee bij, de één is vintage en de andere is nostalgisch.
Toen vroeg ik me af wat het verschil is. Ik heb op internet bij afbeeldingen gekeken, maar ik kom de zelfde soort creaties tegen. Zelf dacht ik dat het bruin/beige of zwart/wit plaatjes vintage is en oude plaatjes in kleur nostalgisch. Weet het dus noch steeds niet, maar ik heb dit kaartje de naam nostalgisch gegeven. Ik moet eerlijk zeggen: het plaatje was een extra gratis vel in "mijn hobbykaart" en daar stond ook een voorbeeld van in, en die heb ik ongeveer nagemaakt, ik vond hem zo mooi.
Donkergroene kaart.
Designpapier bloemen - Blok van de Action ~ bloemen.
donkerrood papier uit de restjesbak.
Designpapier - Action.
taartrandje - Action.
Plaatje - uit "mijn hobbykaart".
Mallen - MD Lr 0103, Lr 0128.
Stempel - Eline's huis`~ postcard.
Touw, plakparels, parelspeld, veiligheidsspeltje, roosjes.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik zie dat ik ook weer nieuwe volgers heb, welkom op mijn blog.

Je zult het niet geloven, maar Stephan heeft volgende week vrijdag weer twee feestjes.
Hij zit in groep 8, en nu mag bij bijna iedereen heel de klas komen. En het zijn weer twee jongens en dat vind ik al zo moeilijk om daar wat voor te verzinnen, maar we gaan ons best doen.

Allemaal de groetjes en tot de volgende keer.
Groetjes,
Sjanie

8 opmerkingen:

  1. Wauw, schitterend is je kaart!
    Nostalgisch en vintage is hetzelfde.
    Ja, die feestjes weten wat in groep 8. Maurice had dit vorig jaar ook diverse keren. Ik heb heel wat kadoosjes gemaakt. Kijk mn blog maar eens terug.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sjanie

    Vind hem heel erg mooi.

    groetjes Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje hoor, mooie kleuren!!! Volgens maakt het niet uit welke kleur je gebruikt om een vintage stijl te krijgen, heb er ook al heel wat in roze gezien ( misschien een kwestie van smaak?)
    Ik vind deze in ieder geval erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sjanie,

    Wat een super gave kaart zeg, echt geweldig!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Volgens mij is vintage en nostalgisch hetzelfde. Ben zelf ook gek op deze stijl.

    Liefs,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Sjanie en ik denk dat je hele leuke dingen maak voor de verjaardagen, succes in ieder geval.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart hoor Sjanie, heel mooi gedaan.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele mooie kaart.
    mooi ook in die kleur en zo die bloemen erbij.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen