achtergrond 2013

Volgers

vrijdag 16 maart 2012

Twee doosjes

Goedemorgen,

Wat een heerlijke dagen hebben we gehad hè?
Echt voorjaarsweer. Het is nu een beetje somber, maar volgens de berichten komt vanmiddag de zon nog door.

In één van mijn vorige posten had ik het er al over dat Stephan weer twee feestjes heeft.
Twee jongens uit zijn klas die hun feestje samen geven.
Vandaag is het zover. Ik heb voor allebei een doosje gemaakt, maar niet dezelfde.
Ik heb dit doosje gezien bij Tineke.
Gebruikt: Rood karton
                Mal - Nellie Snellen ~ MFD-016
                Plaatje - 3d boek ~ Action
                Letters - DDxl
                Organza lint.
Gebruikt: Donkergroen karton
                Plaatje - pyramideboek ~ Action
                Letters - DDxl
                Organza lint.

Ik heb de doosjes gevuld met spekjes en ik heb er geld bij ingedaan.
Bij allebei een voetbalplaatje erop gedaan, omdat ze dat graag doen.
Nu maar hopen dat ze het leuk vinden.

Ook zijn er weer nieuwe volgers bijgekomen. Welkom op mijn blog.
Wat leuk dat jullie mijn blog de moeite waard vinden om te volgen.

Lieve groetjes,
    Sjanie

4 opmerkingen:

  1. erg leuk.
    Hen pas voor mijn dochtertje haar vriendinnetje ook een cadeau-envelop gemaakt.
    (dit is toch veel mooier dan een normale witte envelop.
    Tevens doe je het met liefde voor je kind om iets anders te doen en veelal is de reactie erg leuk van de ontvanger.
    Denk dat de kinderen erg enthousiast zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk idee! Leuk hè, om zo een kadootje weg te geven. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kadoosjes! Het is zo leuk weggeven.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om zulke cadeaudoosjes te maken en echt voor jongens.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen