achtergrond 2013

Volgers

vrijdag 30 maart 2012

zwart/wit

Hallo,

Ik hoorde van de week dat een tante van mij haar voet gebroken heeft, ze heeft daarna ook nog een tia gekregen. Ze houd van zwart / wit, en ik had in de voorraad nog een zwart / witte kaart staan, dus die heb ik naar haar gestuurd.
Gebruikt:
Witte kaart
Mal - Nellie Snellen MFD-005
Mal vogel, takjes en bloem - MD Lr0138, Lr0157, Lr0106.
Bloemenponsje - Kruidvat.
Ik heb op de bloemetjes en als oogje van de vogel nog plaksteentjes gedaan, maar dat staat niet op de foto omdat ik die al gemaakt had toen ik de kaart gemaakt heb en de plaksteentjes er pas opgedaan heb net voor ik hem verstuurd heb.

Ik verwacht dat ze hem intussen ontvangen heeft.
Hartelijk bedankt voor het bezoekje aan mijn blog en voor de superleuke reacties die ik van jullie krijg. Ik vind het heerlijk om te lezen, nogmaals bedankt.

Groetjes,
  Sjanie

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart zo in zwart wit, een heel stijlvol geheel, mooie dies heb je gebruikt.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doet het altijd goed een zwart wit kaart.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen