achtergrond 2013

Volgers

donderdag 26 april 2012

Een doosje

Wat een weertje zeg, ik heb de was in de mand klaarstaan om naar buiten te doen, maar elke keer regent het dat het giet. Ik ben bang dat het toch de droger in moet.

Een tijd geleden heb ik dit doosje al eens gemaakt, maar op het klepje moest ik nog steeds iets doen maar wist eigenlijk niet wat. Toen belde van de week de buurvrouw of ik nog een doosje had staan en jawel ik had er twee staan. Ze heeft gekozen voor dit doosje, dus heb ik het nog even tijdens de koffie afgemaakt." Klaar terwijl je wacht", zeg maar.

Gebruikt:
Papier - Tilda
Mal handvat - Nellie SnellenMFD-023
Klepje - In shape nr. 1 van crealies
Mal - MD Lr0106
Mal - Joy! Crafts 6002/0026
Plakparel.

Ik heb vanmorgen de verrassingscandy binnen gekregen die ik bij Janneke heb gewonnen.
Het is een leuke candy, ik ben er blij mee. Hier een foto wat er in zat.
Bedankt voor jullie reacties, altijd weer super om te lezen.






8 opmerkingen:

  1. Hoi Sjanie! Een schattig tasje! ik vind het papier ook erg leuk. Het babykaartje hieronder is ook een schatje zeg. leuk gemaakt hoor..Het is zeker niet meer goed gekomen met de was? Hier heeft het vanmiddag in ieder geval gegoten :-)
    Groetjes, hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Sjanie,
    Een heeeeeeeel lief tasje !
    Leuke candy gewonnen zeg, zitten mooie spullen tussen.
    Groetjes,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief tasje! En leuk je verrassingspakket.
    Hier is het vanmorgen droog geweest met veel wind maar vanmiddag heeft het gehoost.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig tasje, heel leuk ook om kado te doen.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi tasje hoor, leuk zo met dat Tilda-papier, het blijft toch geweldig om mee te werken vind je niet? Kon je nog met je wasje naar buiten????? Het heeft hier af en toe geplenst, bah wat een snertweer. Hopen dat er snel verandering in komt.
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo sjanie, gefeliciteerd met je gewonnen candy:)
    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een troost voor jou...het regent hier ook pijpestelen. De was zal intussen wel droog zijn.
    Gezellig om samen, tijdens het koffiedrinken, het doosje af te maken. Je buurvrouw zal er vast en zeker mee in haar nopjes zijn.
    O ja, ook proficiat met je candy. Ben benieuwd wat je er allemaal van gaat maken.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Sjanie, ik zag lieve berichtjes van jou voorbij komen! Dank je wel daarvoor! Doet me goed:)
    Ik dacht ga eens een kijkje nemen op je blog, maar wat een leuke dingentjes kom ik daar tegen zeg! Zoals dit doosje, geweldig!! Lekker roze!
    Ik ben volger van je geworden, kan ik al je moois blijven bekijken! Liefs Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen