achtergrond 2013

Volgers

donderdag 12 april 2012

mannenkaart

Hallo,

Vorige week belde mijn buurvrouw of ik nog twee kaartjes kon maken voor twee mannen.
Natuurlijk kan dat, dan heb je tenminste een doel om wat te maken.
Ik laat er vandaag één van zien, de andere komt later nog, dan heb ik een andere keer ook nog wat om te plaatsen.

Achtergrond - Maja Design
Designpapier - Maja Design
 Donkerblauw en rood kaartkarton
Mal - Nellie Snellen MFD-029
Mal - MD Lr0220
Mal - Sizzix ~ ovals scallop 657564

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Zelf vind ik hem wel mooi, ik hou wel van botenkaarten en de kleuren vind ik ook heel mooi.(bloos)
Ook wil ik jullie nog bedanken voor jullie reacties op mijn vorige kaartje.


7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie mannenkaart. Die bot is echt geweldig. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart! De maritiemelook is altijd super voor mannen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De mannenkaart is goed gelukt, erg mooi.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sjanie


    Je mannenkaart is heel mooi geworden en mooie kleuren.
    Ook nog bedankt voor al je bezoekjes op mijn blog.
    Groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een hele geslaagde mannenkaart. Op en top een botenkaart :)

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart Sjanie!! Echt leuk gedaan! Leuk met die boot erop. Mannenkaarten zijn toch altijd al lastig he. Maar de ze springt er echt uit!
    Groetjes, hanneke

    BeantwoordenVerwijderen