achtergrond 2013

Volgers

dinsdag 8 mei 2012

Dubbele easelkaart

Hallo,

Eerst even iets rechtzetten. Gisteren had ik op mijn blog gezet dat Christian stage moet lopen voor anderhalve week. Dit moet zijn 3 weken of nou ja twee en een half dan, want met hemelvaartsdag en de dag erna is hij vrij, dus twee en een halve week.

Vorige week woensdag zijn mijn schoonzussen en twee nichtjes en een tante weer gezellig wezen freubelen. Dit is mijn resultaat geworden.
Gebruikt:
Groen linnenkarton
Designpapier - Eén kant gestreept de andere kant met bloemen. Ik heb dit van tante gekregen en weer niet waar het van is.
Mal - MD Lr0129
Mal - MD Lr0156
Mal - MD Lr0220
Mal - Nellie Snellen MFD-009
Bloemenpons - Tonic
Bloemenponsje - Prijsmepper
Parelpen.

Meiden het was gezellig hoor, dat doen we nog een keer over.
Zolang de tafels nog beneden staan is het nog te doen, daarna zullen we met z'n allen in dat kleine kamertje moeten. Haha.

Ik wil alle trouwe volgers bedanken voor jullie lieve, leuke berichtjes.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.



11 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart Sjanie!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Sjanie, en heel leuk model, heb hem ook eens gemaakt , maar dan kleiner.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk model kaart Sjanie.
    Ik heb het nog nooit gezien.
    Geslaagd hoor!
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kaart is heel mooi geworden. Moeten we idd nog eens overdoen dat freubelen samen, goed plan.

    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Sjanie
    dat modelletje is ook zo leuk

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sjanie, leuk dat je mijn blog gevonden hebt. Ik heb bij jou ook eens rondgekeken, wat maak je mooie creaties, ik ben ook volger geworden!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kaart is erg leuk geworden. Die mal is erg mooi, gebruik deze ook graag. Wanneer staat de volgende avond op de planning? ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke easelcard!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige easelcard heb je gemaakt! Heel mooi modelletje.
    Bedankt voor je lieve berichtjes op mijn mangoliablog!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen