achtergrond 2013

Volgers

maandag 7 mei 2012

Tasjes

Hallo,

Zo, de vakantie zit er weer op. Cynthia heeft vandaag haar eerste examen gehad.
Christian is vandaag begonnen met zijn stage voor anderhalve week. En Stephan is weer naar school.
Tijd voor moeders om de laptop weer eens ongestoord te kunnen gebruiken. Hihi. Ik heb wel gekeken op jullie blogs, maar geen berichten achtergelaten. Vanaf nu ga ik jullie weer trouwer bezoeken.

Afgelopen zaterdag zijn we bij mijn vriendin geweest, waar de twee oudste jarig geweest waren.
Ik heb voor allebei een tasje gemaakt.
Gebruikt:
Papier - Graphic 45
Mal - Sizzix ovals scallop 657564
Roosje - MD
Stempel - Doe maar ~ family
Splitpennen en meeldraden.
Op het kaartje heb ik de stempels Bloemen - Marskramer en de tekst Kars ~ verjaardag gebruikt.

Voor de andere dochter heb ik een oranje tasje gemaakt.

Papier - Basicgrey
Oranje papier - Tim Holtz
Mal - Sizzix ovals 657563
Stempel - Doe maar ~ family
Splitpennen.
Voor het kaartje heb ik gebruikt: Papier van Tin Holtz, een stempel van Art talent en een tekststempel van MD ~ CS0844.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Het is altijd weer een genot om ze te lezen.


10 opmerkingen:

  1. Hallo Sjanie,
    Dat zijn nog eens LEUKE tasjes om kado te doen ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tasjes!!
    Er is dus weer rust in de tent. Nou ja, rust... met 1 die examen doet...Succes voor d'r!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sjanie
    wat een leuke tasjes heb je gemaakt

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sjanie,het pastelkleurig tasje is echt een lieverdje en de onderste past helemaal bij het modebeeld van nu.Ze zijn zeker wel vol enthousiasme ontvangen?Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Sjanie,
    Wat een leuke tasjes heb je gemaakt, echt iets voor jonge meiden.
    Leuke kleuren, ziet er mooi uit.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie tas heb je gemaakt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er heel leuk uit. Voor ieder wat wils zie je wel. Voor meiden van die leeftijd zijn de rugtasjes minder geschikt natuurlijk. Hier wil ik ook wel het patroontje van, komt vast nog eens van pas.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt weer lekker zitten knutselen..
    het zijn erg leuke tasjes,daar waren ze vast blij mee!!
    Zo leuk, de foto van Binky op je hoofd..
    Tamara gaat nu ook wat tammer worden,alleen om haar in haar kooi terug te krijgen.. oei.. wat is ze dán eigenwijs..
    Binky heeft trouwens vandaag een klein baby-broertje of zusje gekregen!! Ik hoorde gepiep in het nestkastje!!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen