achtergrond 2013

Volgers

zaterdag 23 juni 2012

vogelhuisje

Hallo,

Allereerst wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie berichtjes op mijn vorige post.
Ik heb ze weer met veel plezier gelezen. Ik ben op dit moment niet zo trouw in blogland te vinden omdat het hier nogal rommelig is. Ze zijn eindelijk aan de badkamer bezig, dus steeds is er iemand over de vloer. Afgelopen donderdag hadden we een bruiloft en de dag erna was Pieter ook nog vrij maar toen hadden we ook nog allerlei dingen te doen. Volgende week woensdag heeft Stephan afscheid van groep 8 en 's avonds mogen de ouders ook komen. Donderdagavond diplomauitreiking van Cynthia. Vrijdag Stephan zijn koffer inpakken, omdat hij met de overbuurjongen (zijn vriend) mee op vakantie mag naar de Dordogne. En daarna hoop ik dat de badkamer klaar is en dan kan ik alles schoon gaan maken, en heb ik weer meer tijd voor bloggen. Hoop ik.

Voor het bruidspaar heb ik een vogelhuisje gemaakt.
Aan één kant kan het dak open en daar heb ik fruithartjes in gedaan en een doosje waar ik geld in gedaan heb.





Basis - wit karton
Designpapier - blokje Hema
Mal hart - Nellie Snellen MFD-022
Mal klimop - MD Lr0206
Mal vogel - MD Lr0138
Mal tekst - MD Lr0220
Cijfers en letters - alfabet DDxl
Lint
Kraal
Langs de dakrand een Tonicpons gebruikt.
Achter het hartjesgat heb ik mica gedaan zodat de hartjessnoepjes er niet uit kunnen vallen.

Doosje:
Basis - wit karton
Designpapier - blokje Hema
Lint
Stickertje met ringen en een envelopje
Erin heb ik geld gedaan.

Ik hoop dat jullie het een leuk vogelhuisje vinden.
En nogmaals, sorry dat ik op het moment niet zo trouw ben.
Als alles achter de rug is hoop ik jullie weer trouwer te bezoeken.
Voor nu wens ik jullie allemaal een heel goed weekend.

11 opmerkingen:

  1. Hallo Sjanie,
    Ik vind het een heel origineel cadeau-ideetje zo'n vogelhuisje en hij ziet er ook heel mooi en fris uit.Ik wens je veel succes met je vele bezigheden en ook nog een gezellig weekend, Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sjanie,
    Wat een prachtig vogelhuisje !
    Erg leuk om zo iets te geven en te ontvangen.

    Fijn weekend, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk cadeau voor het bruidspaar Sjanie.
    Heel veel succes met je badkamer.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Sjanie,
    ik heb een award voor je op mijn blog!! misschien lijkt je dit wel leuk om mee te doen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan je vogelhuisje!! Dat je niet zo trouw bent op dit moment in blogland dat geeft niets hoor, we hebben allemaal wel eens momenten dat het wat minder goed lukt om alles bij te houden. Succes met al je werkzaamheden en de rest komt wel weer....Liefs Plony.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi vogelhuisje, heel erg leuk gedaan

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi
    een hele mooie vogelhuisje gemaakt. prachtig papier.
    en veel succes met alles wat je te doen hebt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zeg het vogelhuisje dat je gemaakt hebt.Heel mooi.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En of we een berichtje achter laten!!!? Wat een leuk huisje! Heerlijk die kleurtjes zo! Is inmiddels de badkamer bruikbaar? Wordt er een nieuwe ''geplaatst' of hier en daar wat vervangen? Liefs Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heyy Sjanie,

    het klussen al een beetje zat? Pffft nou ik houd daar helemaal niet van hihi al die rommel in huis. Hopelijk is alles snel klaar en kan je heerlijk genieten van je opgeruimde huisje:)

    Dit huisje is trouwens ook helemaal fifafantastisch. Jeempie je bent echt een creatief talent hoor;)

    groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen