achtergrond 2013

Volgers

vrijdag 20 juli 2012

Even een berichtje

Hallo,

Vanaf volgende week gaan wij van drie weken vakantie genieten, waarvan één weekje weg.
Ik zal dan waarschijnlijk niet veel reacties plaatsen, maar ik probeer wel regelmatig jullie creaties te bewonderen. Op dit moment ben ik bezig om oude filmpjes van de camera te halen en op een usb stick te zetten, zodat hij leeg mee kan. Hij stond nu helemaal vol. Maar dat is best tijdrovend, en dan de hh taken er nog bij. Nou, jullie snappen het al: tijd te kort. Gisteravond moest ik de bieb doen, Pieter heeft intussen boodschappen gedaan, anders had dat vanavond nog moeten gebeuren.
Ik wens jullie een fijne dag en tot blogs.

5 opmerkingen:

  1. Geniet ervan!! Waar gaan jullie naar toe op vakantie? ik heb na deze week nog 1 te gaan... wat gaat het hard helaas.... Maar hetmooie weer komt er aan :) Geniet ze! Liefs Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prettige vakantie.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijne vakantie!!! de kinderen hebben vandaag ook vakantie, JOEPIE, even niet heen en weer gevlieg.
    veel succes en hopen op mooi weer.
    tot dan!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vakantie Sjanie met hopelijk lekker weer.

    Groetjes Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met alle voorbereidingen. Alvast een fijne vakantie!
    Wij moeten nog 2 weken wachten voor we weggaan.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen