achtergrond 2013

Volgers

vrijdag 12 oktober 2012

Easelkaart

Hallo,

Deze keer heb ik een easelkaart gemaakt.
De basis is lichtblauw karton en het designpapier is uit een blokje van de Action.
Ook heb ik hardroze karton gebruikt. Het plaatje is van Yvonne. Verder een mal van Nellie Snellen en de vogeltjes en de tekst van Marianne.

Deze kaart doet mee aan de challenge van het hobbyjournaal waar de opdracht is: maak een easelkaart met een knipvel of stempel van Yvonne.

Bedankt weer voor jullie reacties op mijn vorige creatie.
Ik kijk alweer uit naar de reacties op deze kaart.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Sjanie,
    Mooie kleurencombi!
    Ik vind het best nog wel eens lastig om de goede kleur design papier bij een plaatje te vinden.
    Maar het is jou bijzonder goed gelukt.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie easelkaart Sjanie,

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sjanie,

    ook deze kaart ziet er weer mooi uit. Leuke kleuren bij elkaar.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sjanie,
    Prachtige easelcard heb je gemaakt en heb ook meteen al je andere kaarten en doosjes etc. bewonderd..Mooi..
    Ik ga je volgen,

    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen