achtergrond 2013

Volgers

vrijdag 14 december 2012

Beloofde boekkaart

Hallo,


Zoals ik gisteren beloofd heb is hier weer een boekkaart.
Zijn jullie ze nog niet zat? En dit is nog niet de laatste hoor.
Heb eerst de hh klusjes gedaan en nu de boekkaart op mijn blog zetten.
Het is een bestelling van mijn vriendin, haar buurtjes zijn 25 jaar getrouwd.
Op de uitnodiging stond een foto, en die heeft ze gekopieerd zodat ik die kon gebruiken voor op de boekkaart. Zo wordt het gelijk een stuk persoonlijker.
 Basis - wit karton
Designpapier - graphic 45 a proper gentleman collection
Papier label - Melissa Frances ~ kraft damask
Foto van de uitnodiging
Mal duiven - Joy! Crafts 6003/0016
Tekst op label - MD CS0844
Roosjejs en blaadjes - MD Lr0163
Mal ringen - MD Lr0238
Plakpareltjes.
Binnenkant:
Mal hart - Nellie Snellen MFD-022
Mal Label - MD Cr1204
Rand - Tonic pons
Op het label een dubbelzijdig klevende swirl geplakt en daar glitter op gedaan.
Cijfersticker
Touw
Hartjes rechts - Tonic pons
Alle randen weer met een mesje gedaan en beïnkt met distress ink ~ vintage photo.
Erin zitten zes zakdoeken.

Mijn vriendin vond hem geweldig mooi geworden, nu de buurtjes nog. Hihi.
Ben natuurlijk ook weer benieuwd naar jullie reacties.
En natuurlijk ook weer bedankt voor de reacties op de vorige boekkaart.
Ze zijn gisteren na het werk bij hem langs gegaan om de boekkaart te brengen, en werden gelijk naar binnen gehaald om wat te drinken met iets lekkers erbij. Hij was helemaal blij, heeft het daar ook reuze naar zijn zin.
Overdag loopt hij stage bij een transport bedrijf en dat vind hij ook zó leuk. Volgende week mag hij met de vrachtwagen mee naar buitenland en dan is hij gewoon een hele week van huis. Hij kijkt er helemaal naar uit.


7 opmerkingen:

  1. Hoi Sjanie..

    ..en alweer een mooie...heb je er zelg nog geen genoeg van ??? Ik dacht al wat zit erin??? maar het zijn zakdoeken..ziet er weer prima uit..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is helemaal perfect, zeker met die foto erbij. Dat persoonlijke geeft net dat tikje extra :-)

    Fijn weekend, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sjanie,
    Ik vind je echt een kanjer!
    Alweer een boekkaart.
    Zelf vind ik het best veel tijd vragen voor die klaar is.
    Maar jij maakt ze aan de lopende band, lijkt wel.
    Hij is weer prachtig!!!!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig Sjanie
    en wat een leuk idee die zakdoeken ze passen er perfect in

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het verveelt me niet hoor Sjanie, ik vind ze stuk voor stuk prachtig! Mijn complimenten! Je maakt van iedere boekkaart steeds iets speciaals, erg leuk voor de ontvangers!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh dit is ook al weer zo'n schitterend boekkaartje!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is ook alweer zo een schitterend boekkaartje geworden Sjanie, ziet er weer top uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen