achtergrond 2013

Volgers

vrijdag 7 december 2012

boekkaart

Hallo,

't Is echt winter nu in Nederland. Van mij hoeft het niet zo, maar we zullen het er mee moeten doen.
Christian heeft tentamens en was al bang dat de bus niet zou rijden, maar ik heb hem niet meer teruggezien dus de bus zal toch wel gekomen zijn.
Ik kan eindelijk de eerste boekkaart aan jullie laten zien.

Basis - wit karton
Designpapier - Action
Mal hart - Nellie Snellen MFD-022
Mal hoek - MD Lr0200
Mal ovaal - Sizzix ovals 657563
Vlaggetjes - zelf geknipt
Plaatje - poëzieplaatje Action
Kant - Hema
Hartjes bedeltje en bindtouw.

Binnenkant links:
Mal - MD Lr0202
Mal label - MD Lr0154
Stempel muzieknoten - Cart-Us
Hartje en vlinder - Tonic pons
Kant - markt

Binnenkant rechts:
Mal ovaal - MD Cr1204
Stempel MD ~ Eline's huis ~ postcard
Bloemetjes - Joy! Crafts 6002/0026
Takjes - ponsje Kruidvat.
Ik ben alle randen van het " boek" en van het papier met een mesje langsgegaan zodat het een beetje een oud effect geeft.
Het papier is doorgestikt met de naaimachine.

Ik moet eerlijk zeggen, dat ik hem zelf wel heel geslaagd vind.
Wat vinden jullie?

Bedankt weer voor al jullie reacties, het is zó leuk om ze te lezen.
Er volgen nog meer boekkaarten. ik heb er tot eind Januari nog zeven te gaan....




10 opmerkingen:

  1. Hoi Sjanie,

    Supermooi is je boekkaart geworden..en ja...ok hier is het winter brrrrr..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Sjanie,
    mooi resultaat!
    Prachtige boekkaart!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem ook heel erg geslaagd!! Ik merk gewoon, dat je er lekker aan hebt zitten knutselen en als het klaar is er met genoegen naar kan kijken. De stimulans dus.. om weer aan je volgende knutsel te beginnen! Leuk hé.. om zo lekker bezig te zijn met iets wat je graag doet!
    Vriendelijke groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Sjanie
    Prachtig papier heb je gebruikt en wat een lief plaatje

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is de 1e boekkaart van de serie. Lief plaatje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige boekkaart weer Sjanie!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een mooie super geslaagde boekkaart.

    Fijn weekend,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sjanie

    Je boekkaart is schitterend, ze zijn zo leuk om te maken, succes met de volgende van je serie.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem ook helemaal geslaagd Sjanie, hij is super geworden je kaart. En eh hier reden de bussen gewoon en kwam keurig op tijd aan op mijn werk en ook weer thuis. Gelukkig wel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen