achtergrond 2013

Volgers

woensdag 2 januari 2013

Eerste boekkaart van het nieuwe jaar

Hallo allemaal,

Om te beginnen wens ik iedereen de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

Gisteren was de moeder van Cynthia haar vriend jarig, en Cynthia had gevraagd of ik voor haar ook een boekkaart wilde maken, maar dan geen marsen erin, maar eens iets anders.
We hebben besloten om er theezakjes in te doen.
Persoonlijk vind ik deze maat leuker om te maken. En ik heb er een vintage boek van gemaakt en dat vind ik ook heel leuk om te doen. Ook vind ik het voor een vrouw makkelijker als voor een man.
Dit is hem geworden:
Gebruikt:
Basis - wit karton, Bazzill Basics Paper (moss)
Designpapier - Melissa Frances ~ pink lady
Plaatje - Studio light
Bloemen - Prima Marketing (beïnkt met vintage photo)
Halve parels, kant,parelspelden, hoekjes en lint
Crystal swirl - Prima Marketing. 


Binnenkant:
Mal rand - Nellie Snellen MFD-023
Mal naaimachine en klosjes - Joy! Crafts 6002/0059
Mal schaartje - MD Lr0195
Label:
Mal hart - Nellie Snellen MFD-022
Stempel - Doe Maar ~ Family TXT6007.


Hier nog een foto waar je de zijkant beter kunt zien, dat het echt net een boek lijkt.

En als laatste nog een foto van de achterkant. Bij de laatste boekkaarten doe ik ook de achterkant mee. Vind ik toch mooier achteraf. Zo zie je maar dat je steeds weer iets tegenkomt dat het toch mooier wordt.
En omdat dit papier ook heel mooi daarvoor is komt het nog mooier uit.

Ik wil iedereen weer bedanken voor de reacties op mijn vorige post.
En kijk alweer uit naar jullie berichtjes voor deze boekkaart.

19 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig boek, heel vrouwelijk ;-)
    Leuk ook hoe je de thee erin hebt gedaan met de strik. Mijn complimenten hoor !
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook de beste wensen voor 2013.
    Alweer zo'n schitterende boekkaart!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jou en je gezin ook de allerbeste wensne voor het nieuwe jaar.
    Deze boekkkaart is echt schitterend.
    Heel mooi vintage!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sjanie,
    Je zou me hier eens moeten zien zitten "lachen".
    Het zal niet waar zijn, riep ik, alweer een boekkaart!
    Ik vind hem schitterend geworden.
    Mooi ook dat je de achterkant ook "versierd".
    Echt vintage!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sjanie,

    Haha..ik moest ook lachen en waarom?? Ik heb vandaag een kaart gemaakt met hetzelfde plaatje..ik kon geen foto meer maken, veels te donker...Jouw boekkaart is in ieder geval weer hééél mooi...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie boekkaart Sjanie.

    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is deze boekkaart, ook leuk zo'n model.
    En je kan van alles in de boekkaart verstoppen.
    Heel erg mooi papier gebruikt.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een plaatje Sjanie en heeft een mooi romantische uitstraling,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Sjanie,
    Zoals je het jaar 2012 afsluit.....zo begin je 2013. Met een PRACHTIGE boekkaart.
    Een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013 toegewenst voor jou en voor al degene die je omringen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, wat is deze mooi Sjanie, ik ben groot fan van Vintage, ik kom er alleen niet zo meer aan toe, maar het is een prachtig kado.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal schitterend weer Sjanie, echt een toppertje is het geworden. Ik vind het weer super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw.. die is mooi! Dat was wel naar Cynthia's zin, zeker!!
    Knutselt zij ook mee als je zo lekker bezig bent met je hobby?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sjanie, ook deze boekkaart is weer heel mooi!! Hij staat nog steeds op mijn lijstje om hem ook eens te maken...wie weet in 2013...En dat brengt me natuurlijk bij het wensen van een heel gezond, gezellig en creatief nieuwjaar voor jou en je dierbaren!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sjanie,
    die ziet er zeker mooi uit. Had Cynthis weer een mooi cadeautje om te geven, altijd leuk iets persoonlijks te geven.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Sjanie,
    mooie boekkaart,
    ik doe ook altijd de achterkant mee,
    is toch meer compleet he!
    Prachtig gemaakt!
    Groetjes en fijne tijd van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sjanie,
    Wat een prachtige boekkaart heb je gemaakt. En superleuk idee trouwens om theezakjes in de binnenkant te doen.
    Je had gevraagd op mijn blog waar ik de spaarpotjes vandaan haal. Deze verkopen ze bij hobbyvision in Rijssen. Ze hebben ook een webwinkel.
    Succes, groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig zeg, wát een plaatje en zo leuk ook met de theezakjes!!!!!! Wauw!!!!
    groetjes, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sjanie,
    Wat een mooie boekkaart! Echt prachtig! Ik heb hem pas in het klein gemaakt..Was ook leuk maar ik vond het nog best een klus! Deze ziet er echt prachtig uit. Inderdaad wel leuk met de achterkant erbij!
    Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen