achtergrond 2013

Volgers

vrijdag 15 februari 2013

Zomaar

Hallo bloggers,

Jaa het is al weekend!! Morgen ga ik lekker een dagje naar Heesch.
Heerlijk heel de dag in een hobbyzaak rondneuzen. Gezellig met mijn schoonzussen en een nicht en een tante. Heb er zin in!

Wat een reacties heb ik weer gekregen op mijn boekkaart.
Dat jullie ze nog niet zat zijn. Ik heb er nog één liggen die ik aankomende week nog zal laten zien.
En dan heb ik geen boekkaarten meer.

Verder wens ik jullie allemaal een héél fijn weekend en tot de volgende post.

8 opmerkingen:

  1. Lekker genieten van je dagje shoppen.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dag morgen Sjanie.
    Gezellig zo met elkaar.
    Ik kan nog wel boekkkaarten zien hoor, ze zijn steeds weer anders.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet lekker van je dag in Heesch en lekker met elkaar rondneuzen wat kan je nog meer wensen.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier morgen in Heesch Sjanie, geniet ervan, wat kunnen we daar toch blij van worden hé, wat een kind in een speelgoedwinkel voelt, voelen wij in een hobbyzaak.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sjanie

    Heerlijk vooruitzicht.........shoppen in Heesch, heel veel plezier daar.
    Je boekkaart uit je vorige post ziet er mooi uit en lekker......de inhoud.
    Een heel fijn weekend.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh Sjanie, dat is genieten daar in Heesch!! Het is daar zo gaaf, heerlijk genieten van alle mooie dingen die er te zien zijn! Als je vanavond thuis komt hoop ik dat je genoten hebt, maar dat zal geen probleem zijn geweest! En je boekkaarten werken aanstekelijk, ook ik ben ze aan het maken! Resultaat zal ik vast wel eens even kunnen laten zien...

    Lieve groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Sjanie...
    gezellig geweest????!!!
    Leuke dingetjes gekocht en nu een lege knip...
    hihihi
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat maak je mooie kaarten Sjanie. Ik heb me aangemeld als volger dan hoef ik niets te missen.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen