achtergrond 2013

Volgers

maandag 4 maart 2013

Moeders mooiste van Februari

Hallo bloggers,

Wat hebben we toch heerlijk weer hè?
Zou dan nu de lente komen? Ik krijg er wel zin in als ik zo is naar buiten kijk.


Zag ik vanmorgen dat ik in de top drie zit bij Wilma met moeders mooiste van Januari.
Nou, kan je week nog beter beginnen? Leuk toch?
Vorige week de candy bij Anja van kaartenbox gewonnen.
Was ik helemaal vergeten te melden aan jullie. Mijn vorige berichtje was zo gehaast omdat die voor 23.59 uur binnen moest zijn om met de challenge mee te kunnen doen bij Just a Note, en het slot van het liedje was ik bezig om hem te plaatsen en dat lukte niet, nog een keer geprobeerd en hij was gesloten, dus te laat.
Jammer. De kids hadden vorige week vakantie en ik weet niet wat die allemaal op de laptop gedaan hebben, maar hij is heel traag en dan doet hij het weer niet. heel frustrerend!
Maar nu naar mijn kaartje voor moeders mooiste. Ik heb deze uitgekozen. Al moet ik zeggen dat de keuze wel wat moeilijk was.

Ik wil iedereen weer bedanken voor de reacties op mijn vorige post.
Jullie hebben gelijk hoor, de bloem was inderdaad aan de grote kant.
Hier zeiden ze het ook al.
O ja, vergeet ook steeds mijn nieuwe volgers welkom te heten.
Bij deze hartelijk welkom, leuk dat jullie aan mijn blog zijn blijven hangen en ik hoop dat jullie hier ook inspiratie op kunnen doen.

6 opmerkingen:

  1. Leuk Sjanie, om in de top drie te belanden met deze prachtige kaart! Proficiat!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van ♥-e Gefeliciteerd Sjanie met de Top 3 van "MOEDERS MOOISTE".
    Wat een LEUKE kaart heb je uitgezocht voor "MOEDERS MOOISTE" van februai. DANK JE WEL voor het meespelen. 
    Enneh.....ik ben "blij" dat ik het kiezen van "MOEDERS MOOISTE" aan een ander mag over laten.
    Liefs Wilma ☺☺☺ 

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Sjanie,
    van harte met je plaats in de top 3 bij wilma,
    leuk he!!!!
    Ik was er ook blij verrast mee!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd hoor met je mooie kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er heel mooi uit. keuzes maken, lijkt mij ook moeilijk.
    veel succes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Sjanie, helemaal super voor je. Ik begrijp heel goed dat je deze kaart hebt uitgekozen, hij is dan ook prachtig. En heel herkenbaar als Dani op de computer heeft gezeten is die ook zo traag, daarom mag hij van mij ook niet op de laptop hahaha.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen