achtergrond 2013

Volgers

zaterdag 25 mei 2013

Kluut

Hallo bloggers,

Ik ben helemaal in de ban van de challenges.
Ik heb twee challenges gevonden waar dit kaartje aan mee kan doen, nee ik moet het anders zeggen, ik heb een kaartje gemaakt die aan twee challenges mee kan doen.
Bij Just a Note is de opdracht " in mei leggen alle vogels een ei " en bij scrapcardschallengeblog.blogspot.com is de opdracht: "dieren "
Met deze twee wil ik deze kaart mee laten doen.
Basis - beige kaart
zwart papier
Mal - Sizzix ovals 657563 & ovals scallop 657564
Plaatje - Sjatin Art
Bloemetjes - Tonic pons, ponsje Kruidvat
Plaksteentjes.

Dank je wel voor de reacties op mijn vorige kaart.

http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com: challenge #47 "dieren"
http://dianagobert.blogspot.com: challenge 11 " vogel(s).




7 opmerkingen:

  1. Een schitterende vogelkaart!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart Sjanie
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sjanie,
    Je hebt een prachtige vogelkaart gemaakt, succes met de challenges..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Sjanie!!!
    Succes met de Challenges
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart zo met die schulprand en die leuke bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Sjanie, heel mooi weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtig plaatje wat je voor deze mooie kaart hebt gebruikt! Ik heb er ook een aantal gemaakt met dit plaatje en ze waren altijd heel snel weg...Jouw creatie is ook heel mooi geworden Sjanie!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen