achtergrond 2013

Volgers

woensdag 18 september 2013

Romantisch

Hallo,

Toen ik net op mijn blog keek, zag ik dat ik een challenge had gewonnen bij KIC.
Super toch?

Een tijdje geleden alweer ben ik met mijn moeder naar een 40 jarig huwelijk geweest van een mailvriendin van haar.
Voor hen heb ik deze hoes gemaakt met chocola erin.
Basis- creme karton
DP - Action
Mal hartjes - Nellie Snellen MFD-022
Cijfers - Joy! Crafts 6002/0141
Plaatje - hobbyidee nr HI -0042
Lint, kant en parels.
Op de achterkant een hart van Nellie Snellen, waar ik onze namen op heb gezet.

Ik wil meedoen bij:
Hobbyvision - Romantisch, kant, lint.

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Sjanie, super voor je en wat heb je dit prachtig mooi gemaakt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sjanie.

    Gefeliciteerd, altijd leuk om iets te winnen.
    Leuk zo'n hoesje voor een tablet chocola, mooi papier en een leuk plaatje, het ziet er feestelijk uit.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sjanie,
    Wat leuk dat je gewonnen hebt bij KIC, je kaart/omslag voor het 40-jarig huwelijk ziet er prachtig uit..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit ziet er heel romantisch uit. erg mooi gemaakt.
    en gefeliciteerd dat je gewonnen hebt, super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sjanie

    Wat leuk dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd.
    Prachtig is dit hoesje, zo romantisch.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig je hoesje hoor.....lieve kleurtjes en heel romantisch. Leuk gedaan!
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker romantisch kaartje. Pecies passens bij deze gelegenheid. Erg mooi hoor! En nog gefeliciteerd met de challenge die je hebt gewonnen, geweldig! Fijne dag groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sjanie,
    Mooi, romantisch kaartje heb je gemaakt. Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie romantische hoes heb je gemaakt voor de chocolade, dat zullen ze vast heel leuk gevonden hebben, zo'n persoonlijk cadeau. Leuk dat je er een prijs mee gewonnen hebt

    BeantwoordenVerwijderen