achtergrond 2013

Volgers

dinsdag 3 december 2013

Kadootjes

Hallo bloggers,

Deze keer een kinderkaartje.
Basis - paarse kaart
Plaatje - zat in mijn map, maar heb geen idee waar het van is of waar het vandaan komt.
Gemat met glitterpapier
Tekststicker.
Heb dit kaartje een paar maanden geleden al gemaakt voor ons buurjongetje die 4 werd, maar hij stond nog steeds in mijn mapje van kaarten die ik nog niet heb laten zien.
En bij knutsel en kadootjes willen ze kadootjes op de kaart, dus dat komt mooi uit.

Dank jullie wel voor de reacties op mijn vorige kaartje.

Met dit kaartje wil ik meedoen bij:

Liefs,
Sjanie

8 opmerkingen:

  1. Hoi Sjanie, Wat een leuke kinderkaart. Bob de Bouwer ben ik al weer een poosje uit. Ik ben er wel benieuwd naar wat leuk is als ik kleinkinderen krijg. Leuk dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes. En je hebt groot gelijk hoor.....als het mistig is en weinig mensen bij pad.....ga ik er ook niet op uit. Je moet het ook niet opzoeken, vind ik.
    Fijne avond nog, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kinderkaartje Sjanie, heel erg mooi gemaakt. Toppie. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart met Bob de bouwer!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kinderkaart Sjanie, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk kaartje Sjanie, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sjanie,
    Wat een leuke, vrolijke kinderkaart met Bob de Bouwer, mooi gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukertje Sjanie, daar zal een jongetje van die leeftijd zeker heel blij mee zijn geweerst. Je hebt het erg mooi gemaakt. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen