achtergrond 2013

Volgers

donderdag 9 oktober 2014

Kleindochter

Hallo allemaal,

Jaja ik ben er nog. Hier weer eens een kaartje van mij.
Een tijdje geleden vroeg mijn schoonzus of ik nog een kaartje had voor iemand die een kleindochter had gekregen en of ik die dan mee wilde nemen naar een verjaardag waar we naartoe gingen.
Ik had wel een kaartje, maar vond het leuker om er nog wat bij te maken zodat ze kon kiezen.
Dit is er één van.
Basis - roze kaart
witte correspondentiekaart met embossingfolder gedaan (Couture creations ~ small dots)
Plaatje van de slofjes komen van een knipvel zonder naam.
En een tekststicker.

Een simpel kaartje, maar vind hem zelf wel mooi. Mijn schoonzus twijfelde tussen deze en een andere, maar ze dacht dat de mensen waar hij voor was die andere mooier zouden vinden.

Bedankt voor het langskomen. Fijne dag verder en tot een volgende keer.

Liefs, Sjanie

4 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Sjanie. Ben blij je weer te zien. Tot ziens. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Sjanie,
    fijn dat je weer in blogland bent,
    mooi van eenvoud is dit kaartje!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee leuk dat je er weer bent! Prachtig modern ...

    BeantwoordenVerwijderen