achtergrond 2013

Volgers

vrijdag 24 oktober 2014

Zonder bloemen

Hallo,

Gisteren een super gezellige dag  gehad met mijn schoonzussen en tante en er kwam ook nog een nicht mee.
Mijn nicht houd niet van kaarten maken, maar is helemaal in de ban van haken, dus daar is zij mee bezig geweest.
Mijn ene schoonzus had een carrouselkaart gezien bij mij en vond dat wel een uitdaging om die te gaan maken. Andere schoonzus zag het niet zitten en is een pringelbus gaan pimpen voor een babyshower.
Tante is ook gezwicht voor de carrouselkaart, de basis hebben we klaar nu het versieren nog, maar daar moeten we nog een middag (of liever nog een dag natuurlijk) voor uittrekken. Er gaat best een hoop tijd in zitten en aangezien ik maar 1 stansmachine heb en 1 mal moesten we toch om de beurt.
Volgende keer gaan we waarschijnlijk bij tante, die heeft ook een stansmachine en een berg mallen en ik neem mijn mallen ook nog mee.
Kijk er nu alweer naar uit.;)
Nu naar mijn kaartje voor vandaag, en bij de kreatieve zebra willen ze een kaartje zonder bloemen.
Nou had ik een tijdje terug een kaartje gestuurd naar een nicht die geopereerd was en daar staan geen bloemen op dus die kan daar mooi aan mee doen.
Basis - wit linnenkarton
DP - Action
Hart mal - doouble dies ~ Boekenvoordeel
Stempel "speciaal voor jou" - studio light
Plaatje - 3D boek ~ studio light.

Deze kaart doet mee bij:
De zebra  - kaart zonder bloemen.

Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaartje, en tot de volgende keer.

Liefs, Sjanie

7 opmerkingen:

  1. Een lief kaartje Sjanie en wat klinkt dat gezellig zo met z'n allen aan de freubel...
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Leuk is dat altijd gezellig met z'n allen aan de knutsel !
    En dit is ook een heel mooi kaartje ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Sjanie,
    supergezellig saampjes knutselen!
    Mooi kaartje heb je gemaakt, overigens onderstaande kaartje ook heel mooi!
    Het babykaartje is schattig!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sjanie,
    wat een lief en mooi kaartje
    heel fijn zo samen aan de freubel
    ook je babykaartje is heel mooi
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaartje met al die hartjes.
    Leuk dat je mee doet bij de Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een een lief kaartje, dank je voor je deelname bij DCZ

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen