achtergrond 2013

Volgers

woensdag 31 december 2014

Laatste dag van het jaar.

Hallo allemaal,

Vandaag alweer de laatste dag van het jaar. (voor mijn mannetje alweer nieuwjaar, want die is vandaag 44 geworden) ;) ;)
En als we dan terug kijken zijn er blijde en verdrietige periodes geweest.
Ik wil iedereen die met ziekte te maken heeft of een gemis draagt heel veel sterkte en al het nodige toewensen ook voor het komende jaar.
Ook wil ik iedereen bedanken die in het afgelopen jaar een reactie achterliet op mijn creaties.
Zoveel lieve, leuke reacties en steeds weer super gezellig om te lezen.
Ik hoop dat we ook in 2015 weer veel inspiratie met elkaar mogen delen.
Dan wens ik iedereen een fijne jaarwisseling en een goed en creatief nieuwjaar toe.

Liefs, Sjanie

4 opmerkingen:

  1. Hoi Sjannie
    Van harte gefeliciteerd met je jarige man, een hele fijne jaarwisseling voor jullie en een mooi creatief 2015.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sjanie,
    van harte gefeliciteerd met de jarige, wens jou en je familie een hele fijne jaarwisseling,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jou en je mannetje alle goeds met heel veel creativiteit. Hopenlijk alleen maar zoveel mogelijk prachtige momenten!!
    En natuurlijk gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Sjanie,
    van harte met je man!
    En voor jou ook de beste wensen!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen